7 iemesli, kādēļ iztulkot savu mājaslapu vairākās valodās
1.
Iespēja sasniegt plašāku
auditoriju
Mūsdienu konkurences
apstākļos mājaslapās sen vairs nepietiek tikai ar vienu valodu. Arī gadījumos,
ja jūsu uzņēmējdarbība tiek mērķēta tikai uz vienā valstī dzīvojošajiem, nevar
aizmirst par tur mītošajiem citās valodās runājošiem potenciālajiem klientiem.
2. Jūsu mājaslapas apmeklējumu statistika norāda uz nepieciešamību pēc
tulkojuma
Gandrīz ikvienai mājaslapai
mūsdienās ir piesaistīts kāds no datu analīzes rīkiem (piemēram, Google Analytics). Šie rīki sniedz informāciju par to, no kurām valstīm jūsu klienti
apmeklē mājaslapu, kā arī par valodām, kuras viņi lieto. Šie dati norāda uz
valodām, kurās jūsu potenciālie klienti labprāt saņemtu sev nepieciešamo
informāciju.
3. Iegūstiet klientu uzticību
Pamatojoties uz
pētījumiem1, apmēram 59% klientu vairāk neatgriezīsies jūsu
mājaslapā, ja viņu pieredze tajā nav bijusi pozitīva. Pielāgojot mājaslapu
klientu kultūrai un valodai, jūs palīdzat saviem klientiem vieglāk atrast to,
ko viņi meklē.
4. Uzlabojiet savu SEO stratēģiju
SEO jeb mājaslapas
optimizācija meklētājservisiem ir tas, kas atved klientus uz jūsu
mājaslapu. Papildus citiem faktoriem, Google izmanto atslēgvārdus un
metadatus, lai sarindotu mājaslapas interneta meklētājā. Jūsu mājaslapas iztulkošana
vairākās valodās, atslēgvārdu izvēle un metadatu informācija palielina iespēju jūsu
mājaslapai ierindoties meklētājos augstāk.
5. Palieliniet reklāmguvumu līmeni
Pamatojoties uz lietotāju
aptaujām2, klienti labprātāk iepirksies mājaslapā vai
internetveikalā, ja mājaslapas saturs ir pieejams viņu dzimtajā valodā (53% no
aptaujātajiem lietotājiem). 74% klientu visdrīzāk iepirktos otrreiz, ja
atbalsts tiek nodrošināts viņu dzimtajā valodā.
6. Nostipriniet savu zīmolu
Gan reālajā dzīvē, gan tiešsaistē
ļoti svarīgs ir pirmais iespaids. Viens no jūsu uzņēmuma galvenajiem līdzekļiem
mijiedarbībā ar saviem apmeklētājiem un potenciālajiem klientiem tiešsaistē ir
jūsu mājaslapa. Tādējādi pirmais iespaids par jūsu mājaslapu saglabājas klientu
atmiņā. Mājaslapas pielāgošana klientu vajadzībām, lokalizējot to, veicinās
labāku jūsu zīmola vērtējumu. Nauda, ko jūs ieguldāt lokalizācijas un
tulkošanas projektos, ir investīcija attiecību ar nākotnes klientiem veidošanā.
7. Pārspējiet konkurentus
Pirms ienākšanas jaunā tirgū,
izpētiet, kuriem tirgiem piemīt augsts potenciāls konkurences un juridisku ierobežojumu
ziņā. Jauna tirgus apgūšana, apsteidzot savus konkurentus, ir lielisks biznesa stimuls.
Spēcīgs zīmols un uzņēmums kopumā ir tas, kas jūs atšķir no citiem tirgus
jaunpienācējiem, tādējādi mājaslapas tulkojums ieņem svarīgu lomu tirgus
apgūšanā un konkurentu pārspēšanā.
1 https://www.zendesk.com/blog/customer-service-and-lifetime-customer-value/